دانلود کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم pdf

۱۹۴ بازديد

کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

 

دانلود کتاب

 

 

 

 

دانلود رایگان کتاب صوتی چگونه با هرکسی صحبت کنیم

 

خرید کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم

 

دانلود کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم: ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط

 

دانلود رایگان کتاب صوتی چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم اثر لیل لوندز

 

خرید کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم لیل لوندز

 

دانلود رایگان کتاب چگونه با هر آدمی ارتباط برقرار کنیم

 

دانلود کتاب چگونه با مردان صحبت کنیم pdf

 

دانلود کتاب چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم

 

 

 

 

آیا تاکنون اشخاص موفقی را تحسین کرده‌اید که به نظر می‌رسد آنچه را می‌خواهند در اختیار دارند؟ این اشخاص را می‌بینید که در جلسات تجاری و در مهمانی های اجتماعی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا حرف می‌زنند. اینها کسانی هستند که بهترین مشاغل را از آن خود کرده‌اند، بهترین همسران را دارند، دوستان ناب دارند و حسابهای بانکی‌شان پر از پول است.

اما تند نروید و به عجله قضاوت نکنید! بسیاری از آنها از شما باهوش‌تر و بااستعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده‌اند. حتی جذاب‌تر از شما هم نیستند. با این حساب موضوع از چه قرار است؟ بعضیها می‌گویند آنها این ویژگیها را به ارث برده‌اند و یا خیلی ساده از بخت و اقبال بلند بهره دارند. چه بهتر که این اشخاص دوباره فکر کنند. علت موفقیت این اشخاص این است که در روابط خود با سایر انسانها از مهارتهای بیشتری برخوردارند.

اما ترفند و راهکار آنها کدام است؟ در کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم: ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط شما را با انواعی از این راهکارها آشنا می‌کنیم. می‌توانید با استفاده از آنها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست یابید.

 

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ اثر لیل لوندز با ترجمه فرخ بافنده است؛ تا حالا شده کسانی رو که به نظر همه چیز دارند تحسین کنی؟ کسانی که با اعتماد به نفس در مهمانی گپ میزنند،با قدرت بیان عالی در جلسات کاری صحبت میکنند و همه ی بهترین ها را دارند.از بهترین شغل تا بهترین زندگی اجتماعی.حتما فکر میکنی از تو باهوشترند یا زیبا تر؟

اما نه،اصلا چنین نیست.اگر به دنبال رمز موفقیتشان هستی این کتاب گویا به تو کمک خواهد کرد.”چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم” نوشته ی لیل لوندز، ۹۲ ترفند ساده رو را به تو معرفی میکند تا با استفاده از آن بتوانی هم در زندگی ،هم کار و هم در عشق یک گفتگو کننده ی برتر شوی و به خواسته هایت برسی.

بهترین نرم افزارها برای ویرایش PDF

این نرم افزارها امکان تغییر محتوای واقعی سند را به شما می دهند. این تغییرات شامل اصلاح متن، فونت و اندازه فونت، همچنین اضافه کردن، برش زدن و تغییر اندازه تصاویر می شود. موارد زیر ویرایشگرهای کاملی هستند:

1- ادوبی آکروبات

2- ویرایش PDF در Google Docs

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.